Wednesday, 23 November 2011

Nostalgia...

Dua sahabat: Samseng kampung dusun...sekarang samseng sebelah kiri tu entah mana pergi bawa haluan hidup sendiri, kali terakhir di kesan di lokasi bukit besi, terengganu..manakala samseng sebelah kanan menjadi mafia dalam kumpulan V yang ada hubungkait dengan ninja yang diketuai ken watanabe di sebuah lokasi rahsia di sungai panjang...

18 comments:

  1. Walau apapun, 'samseng2' atas tu comel! Lelagi yg skg nie jdk samseng V. Hahahah!

    ReplyDelete
  2. Hahaha....ye comel...sekarang pun masih comel...lagi mau perasan kan, pantang kena jolok!

    ReplyDelete
  3. kau ada banyak memori dalam bentuk `salinan keras', tapi pada masa sama `salinan lembut' dalam kepala kau pun mesti masih ada banyak lagi kan?

    ReplyDelete
  4. Aku ada banyak salinan, kopi lembut, kopi keras, luka, pedih, nyaman, suka...bak kata arwah pakcik Abbas asstro ko tu..macam2! Tapi pic hitam putih paling aku tak tahan, sebab retoriknya sangat mengesankan bagi aku...

    ReplyDelete
  5. ohya, kawan aku ada ambil gambar guna kamera lama, siap cuci sendiri. hasilnya... kaboom! kalah guna dslr atau digital kompak.

    ReplyDelete
  6. Haa tu yg aku cuba buat...dulu arwah abah aku pernah ajar, kena ada bilik gelap, tapi aku ni jenis tak makan saman...tiga kali belajar aku lupa, la ni adik aku dok buat, dia tukang amik gambar base kat Kuantan...

    ReplyDelete
  7. sekarang ambik gambar dengan kaedah macam tu dah jadi cara yang eksklusif. cuma orang yang pro je buat. dah terbalik.

    ReplyDelete
  8. Daddy...ye lah...apakah...hihi..

    SM, yerp...dah jadi cabang perniagaan yg menguntungkan...tapi aku x rugi pun x tahu buat, sebab aku boleh buli adik aku...haha!

    ReplyDelete
  9. ah, kaki buli la sangat... baru dengar ayam berkokok atar atap dah gelabah. hahahaa...! (wa gurau beb)

    ReplyDelete
  10. weiii serius comel..kalau time ni dia masih kecil lagi, nak jer i bawa balik rumah bagi makan ice cream...

    budak2 besar tu, memang comelll....

    i dulu kecik2 pun comel jugak tau...hahahaaa

    ReplyDelete
  11. NP : dan dan kau pun nak ikut comel jugak. tak cayo den! (word verification tadi adalah SPERMS!)

    ReplyDelete
  12. SM, weii kalu dengar ayam berkokok atas atap rumah aku memang aku seriau sebab kat windsor x de org bela ayam weii..jadi ayam siapakah? Ahahaha...aku rasa kalu ko dengar kambing mengembek belakang balcony ko, mesti ko kecut kan...

    NP, kecik2 comel la tapi bila tengok sekarang, sure ngeri...hihi...I tau u doploh kali comel kan..kan!

    SM, sperm??? Ahahaha....petanda awal...

    ReplyDelete
  13. ha, kau tengok entri aku tengahari ni...

    ReplyDelete
  14. Jap! Jap...aku tengah roaming kat sunway pyramid ni...deal dgn beberapa ekor vavi shilake....grrrr!

    ReplyDelete
  15. comey jer samseng dua orang tu..

    ReplyDelete
  16. serius wey..kecik2 dulu i memang comel sampaikan orang panggil i bulat...

    geram tak geram tak dgn budak kecik yang comel lagi tembam??

    SM dan LW, please cakap i comel kalau nak kawan dgn i lagi... muahahahaa

    ReplyDelete
  17. CC, mana comei dengan dudel? Hahaha...

    NP, I dah kata u comei doploh kali lebih daripada I..hihi baiklah bulat..ekekeke!!

    ReplyDelete