Monday, 24 October 2011

syiok ooo...

Yang tengah tu...syiokk habis,
sampai terangkat kaki...hahahaha...sadis!
Maklumlah, kiri kanan kena apit...
depan pulak penuh dugong bersidai bogel...

18 comments:

  1. tolong pusingkan lense 180 darjah...

    ReplyDelete
  2. dugong bersidai yg tak tahan tu..nak tengok jugak.
    plseeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. SM...view .ko cukup le takat burung 3 ekor tu je...tapi lensa aku 360 darjah beb...kenyang la mata hari tu...hahaha...

    HI...ya ya...ada banyak dugong hidup bersidai kat pantai tu, macam2 size..hik!

    ReplyDelete
  4. LW: pembetulan, bukan dugong tapi duyung. bukan half-human tapi fully-human! indah ciptaan tuhan. hahahaa!

    ReplyDelete
  5. Apa perasaan akak ms tu? Cuba cite. Hiks~

    ReplyDelete
  6. apsal tak ajak i??? mana boleh makan sorang2 nih!!!!

    ReplyDelete
  7. SM: dugong ada, duyunggg pun ada..layan beb! Aku layan habess satu hari suntuk...hahahaha..

    MF: Perasaan akak? owhh tersangat tergezut...sebab banyak duyung separa naked...fulamakkk akak tak berkelip la weiii..memula segan lepas tu ahh apa nak segan, sebab kita hanya lihat...depa tu yg patutnya segan tapi selamba badak jer bergelimpangan macam kena udara beracun kat cernobyl pulak..cehhh!

    NP: Mwahahaha..sorry eh...i x sempat nak ajak...eh i makan ramai2 tu tau...was in Bondi Beach..Sydney, last year...tapi i panggil Bogel Beach...hak!hak!hak!

    ReplyDelete
  8. gigih kumpul duit nak pi jugak bondi beach..
    SM nak ikutttt???? wink wink

    ReplyDelete
  9. NP: heaven tau bondi beach tu..macam2 ada...yg penting kita joli sakan...hak! hak! hak! nak ke si SM tu ikut...ekekek

    ReplyDelete
  10. SM kan kak, klu disakat NP ngan akak berkaitan perasaan, mst die menyepi...hahahahaha!

    ReplyDelete
  11. MF:...tau..sebab tu kami suka sakat dia macam tu..sebab dia akan menyepi dan menyepi..macam la kami nak telan dia...kan? Tak pe lah..kamiorang ni wanita vogues di pinggiran saja...lainlah dia lelaki budiman....

    ReplyDelete
  12. Alah, akak nie. Nape pinggiran? Mst kat tgh2. Biar lelaki-lelaki budiman tu nmpk!

    ReplyDelete
  13. bukan menyepi, tapi pemalu! hahahaa...! nak ajak orait je, tapi pastikan ada duyung, bukan DUGONG.

    ReplyDelete
  14. MF, kita blogger sedar diri...hik!hik!hik! Kalau ajak orang pemalu ni...nanti kita juga yg jadi malu sendiri...tambah pulak kalau nak ajak lelaki budiman...lagi lah kamiorang kena bajet diri sendiri.. Sebab kamiorang sedar siapa kamiorang...isk mana NP ni..where u!!

    ReplyDelete
  15. hahahaa... aku tak kata. tersengih aku baca!!!

    ReplyDelete
  16. sorry laaa..lambat nak reply...
    alah farah, SM tu mengada...pemalu laa konon
    tak per... orang pemalu laa kami suka sakat..kan LW kan....

    ReplyDelete
  17. NP: a ah...lagi dia pemalu...lagi kita akan sakat sukat...sampai dia blushing habis kan NP...huhu best menyakat lelaki budiman yang tersangatlah pemalunya iteww..

    ReplyDelete
  18. aku tak heran, sebab dah ramai orang cakap aku ni tersangat budiman, sampai makcik2 mulut becok kat ofis berebut nak buat menantu. aku cakap, sabar makcik, saya terima tiga orang je lagi. tempat pertama sudah terisi. hahahahaa..! bangga aku!

    ReplyDelete