Tuesday, 11 October 2011

Pirivu...


Song: Pirivu by Reshmonu
Dua tiga menjak ini, aku rasa nak dengar lagu tamil jer...apakah...

18 comments:

  1. ada yang tersurat dalam apa yang tersirat
    bai...sirap limau satu!!!!
    coming adik manisss...
    hiksss..

    ReplyDelete
  2. coming!! sirap limau satu untuk adik manisss..ammma! ahahahaha...!

    ReplyDelete
  3. teh tarik onne...!

    ReplyDelete
  4. siap bhaii...roti banjir mau ka?

    ReplyDelete
  5. nan cheese with ayam tandoori..masyukkkkk....

    ReplyDelete
  6. banjir double. taruk itu dhal sama sambal!

    ReplyDelete
  7. lagu ni kalau versi tamil pun orait jugak. pernah dengar lagu alleycat (tajuk lupa) versi tamil? memang cara abis!

    ReplyDelete
  8. err tose garing mau?

    eh apa tajuk lagunya..cer kau ingat..aku nak cari kat youtube..

    ReplyDelete
  9. liriknya macam ni, "andainya aku pergi dulu sebelummu..." cewah...! tapi masa aku dengar dulu, youtube belum wujud lagi.

    ReplyDelete
  10. owh ok...aku tahu lagi tu..femes tu!

    ReplyDelete
  11. ha, aku tugaskan kau cari versi tamil.

    ReplyDelete
  12. apa??? versi tamil?? ada ke? ke ngko saja nak tipu aku ...

    ReplyDelete
  13. hok ni kawe tak tipu, sungguh. kawe pena dengar dulu. tak silap kat klfm.

    ReplyDelete
  14. Kah!kah!kah! Macam siam cakap kelantan....dah la Weill..

    ReplyDelete
  15. bahasa rojak, kan kau suka.

    ReplyDelete

Sephora Miniature Palette Donut Shades Collection

Andai ditanya pasal mekap atau kosmetik jenama apa yang saya pakai?  Jawapannya ialah saya pakai semua  brand  yang sesuai dengan kulit w...