Thursday, 13 October 2011

Full moon...

When I step out from a house...something spying me..and owh yesss...its perfect! Mutation starts...V's time!
Was taken @ 6.11am, 15 Zulkaedah 1432H

Was taken @ 6.15am, 15 Zulkaedah 14322
Was taken @ 6.13am, 15 Zulkaedah 1432H

6 comments:

  1. Hah....werewolf akan berubah wajah nak bunuh vampire! Hahahahah! Hari2 sy bgn pagi, sebelum msk utk bwk bekal g keje....sy mst tgk bulan penuh dulu tu kak. Pastu mula mulut menyanyi lagu MALAM BULAN DIPAGAR BINTANG...sweet!

    ReplyDelete
  2. Ohh how sweet kan, jenguk tingkap ada bulan..bulan itu akak tengok pagi tadi masa nak kuar rumah p keje..hari ni kan 15 haribulan Islam, bulan penuh, cantik!
    Akak suka lagu Broery
    Bulan sabit
    Yang jatuh dipelataran
    Bintang redup..

    Vampire akan bersatu dgn werewolf utk mengalahkan Poltergeist!!

    ReplyDelete
  3. kena skodeng dengan jasad samawi ni lebih baik daripada organisma hidup yang melata atas bumi ni.

    ReplyDelete
  4. SM: aku tau..aku sentiasa diperhatikan..

    ReplyDelete
  5. Akak mmg sentiasa diperhatikan. Akak je yg tak sedar. Org yg memerhati tu lak sekadar memerhati je. Cehh! Bertindaklah! Bertindaklah!

    Oh, kak...sy berimaginasi je yg ayat kat atas tu. Jgn salah faham. Tapi klu akak faham (bukan salah) pun okeh je.

    Ahaks~

    ReplyDelete
  6. MF...hahaha...imaginasi, halusinasi dan mutasi adalah dibenarkan di blog ini...

    ReplyDelete