apakah...


esok selasa kan? wordless tuesday la sangat!

Comments

  1. macam sambal daging atas cream cheese?

    ReplyDelete
  2. Clever! Hihi..yang x bestnya, selepas bantai 3 keping bersapu buttercup Dan tabur serunding daging paling enak di alam semesta, baru aku sedar di bahagian tepi roti itu Ada fungus berwarna kelabu. Aku rasa nak korek balik je apa yg aku telan tu...

    ReplyDelete
  3. Dah bape lama terperam roti tu LW? Hehehehe...Sy tertunggu-tunggu entri baja kompos tu. Huhuhuhu....

    ReplyDelete
  4. oh ye, aku baru teringat pasal baja tu. kalau macam tu, roti ni layak ke dikomposkan?

    ReplyDelete
  5. MF and SM, ya...dah jadi baja kompos pun...tunggu dua tiga hari lagi saya kuarkan pic...

    ReplyDelete
  6. aku nak example baja kompos yang betul2 aku boleh praktikkan kat rumah.

    ReplyDelete
  7. dah ada terperam kat rumah aku...ingat nak bagi mommyfarra sebab dia pun tanya gak eh...nanti la aku buat lagi sebotol..kau tahan ke..baunya mak datuk..busuk!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Menaakul bahasa alam..

Dalam hati aku...

Terung masak sambal..