Monday, 19 September 2011

moluska gastropod

Selepas dua hari kumpul sampah organic, semalam adalah hari wajib aku buang sampah dalam peti besi di bahagian kanan pouch depan rumah...jam 11.30 malam..aku sengaja tak buka lampu sebab keadaan gelap, bagi aku lebih mesra alam dalam usaha menyelamatkan bumi..
Jadi dengan selambanya aku keluar membimbit dua plastik sampah dan menggagau selak tong besi depan rumah..tiba-tiba terpegang benda sejuk dan melekit..cisss....plastik apa pula ni melekat jer..aku abaikan dan cuba membuka selak besi yang agak kiat...
tiba-tiba...tiba-tiba aku teringat sesuatu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.apakah itu..
ya...seekor lintah bulan sedang melekat erat dan akrab dikunci selak tong besi..
tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!!

10 comments:

  1. tidakkkk jugaaaaa.....eeeeuuuwwwwwwwww.....

    ReplyDelete
  2. besar pulak tuu..sejuk dan lembek...yuckk....kannya apa...geli kan...

    ReplyDelete
  3. Lintah bulan? Mcm ne rupanya tu? Mcm lintah yg gigit isap darah org tu ke?

    ReplyDelete
  4. MF, lintah bulan lagi besar, warna coklat cair, huhu i rasa nak potong jari yang terpegang tu, satu malam x boleh tido sebab terimejin ia ada melekat kat jari..ceitt

    ReplyDelete
  5. NP, tak mau pasang lampu konon nak spy org sebelah...mwahaha...syyy...rahsia eh!

    ReplyDelete
  6. eeuuuuuuwww... LW..lain kali klu tak nak pasang lampu bawalah torch light..aisey..geli you..eeeuuuwww..

    ReplyDelete
  7. memanggg..sangat geli tauu..i yg terpegang ni...ngeri semalaman...huhu!

    ReplyDelete
  8. @LW
    ok i berjanji sesungguhnya rahsia u untuk mengskodeng jiran sebelah tak akan dibocorkan...scouts honour.....ha ha ha...

    ReplyDelete