Tuesday, 27 September 2011

Being alone...

being alone
is not a curse...
its a gift!



being alone now..
is not a pathetic..
but its opstimistic!



being alone again
is not a sin
but its a reward
to look our path
for a better future!



being alone sometimes
is not a boredom
but its a stardom
to spark a strenght
of life!


Nota: Hasbiyallah hu lai’la hailla hu,
‘alaihi tawakkaltu
wahuwa rabbul ‘arsyil adzim..

12 comments:

  1. baca sambil dengar lagu the beattles (semalam) dan adele (pagi ni)...

    ReplyDelete
  2. baca yg mana tu..yg warna merah atau yang warna hijau?

    ReplyDelete
  3. Kak,

    Monolog nie utk menyedapkan hati dan perasaan ke kak? Sy rs mcm tu klu sy pun alone.

    Kak, epilognya mcm ne lak nanti?

    ReplyDelete
  4. SM: baca tajuk je kan....

    MF: itu monolog manusia yang dijangkiti virus V,..mwahahaha...epilognya..ala-ala epilog cinta dari bromley..by suhaimi mior hassan...tunggu...

    ReplyDelete
  5. Tak sbr nak tau kesudahan dan konklusi!

    ReplyDelete
  6. - alone...lonely...x sama kan kan...

    - i like sohaimie meor hassan...best!!!

    ReplyDelete
  7. MF, kena sabar tau, kerana penyudahnya akan merai duka yg berpanjangan...

    Al, alone is better than lonely..bcoz alone doesn't mean that we are lonely..
    Own suka suhaimi eh..his voice great kan...

    ReplyDelete
  8. ermm ..

    teringat kata dr ..

    kesendirian .. ia sesuatu yang baik. Darinya kita bisa bangkitkan kekuatan ..

    ReplyDelete
  9. Rashid, yerp...apabila sendirian, akan ada satu kekuatan yang kita pun tidak sangka kita memilikinya..

    ReplyDelete
  10. being alone again give me more freedom that i never imagine...

    ReplyDelete
  11. NP, absolutely yes...that's why I said stardom not boredom!

    ReplyDelete