Tuesday, 9 August 2011

V say no to T

Sumpah..dulu aku tak reti makan tempoyak
aku makan cencalok, budu, kicap, tapi tidak tempoyak
sebab masam sangat
tapi semalam...starving gilos, aku buruk melantak...
lima keping roti sekali harung dengan semangkuk sambal bilis tempoyak Pahang
ntah hapa hantu merasuk aku
dah lah sambal bilis tempoyak tu ada petai
walhal aku x makan petai, tapi aku rasa nikmat gila
bila kunyah roti dengan sambal tu sambil hirup 2 gelas susu panas
kalau nak kira, teraniaya perut bercampur aduk antara tempoyak, petai dan susu
tapi sebab halal aku redah..
jam 3.30 pagi
tekak kering
suhu badan tinggi
kepala tok sah cerita
pusing habes
adakah aku dipengaruhi Kafka - Metamorphosis
atau bahana tempoyak
membunuh kewarasan aku semalam..
sigh!
V..say no to T..!!!

Note: Dracula..u lie to me...damn u!

2 comments:

  1. perangai buruk lantak ni ada kaitan langsung dengan kestabilan emosi kot.

    ReplyDelete
  2. ada..memang ada..sebab tu orang kata kalau nak beli barang..jangan beli masa ko lapar..nanti tak leh buat pertimbangan, semua rasa nak beli, emosi lapar mengasak tu..tapi kalo lepas makan, nak shopping pun selesa...sebab dah waras...emosi lapar buat manusia jadi tak keruan..haha...today im normal..emosi terkawal dan rational...

    ReplyDelete